بررسی مشکلات پردازنده های G10 و G11:
- Load Testing: لود تستینگ یا آزمایش های بارگذاری شده به سرور شما کمک می کند تا عملکرد پردازنده را در شرایطی که بار با حجم بالا تحمیل می شود، مورد بررسی قرار دهد. ممکن است در هنگام لودینگ با مشکلاتی همچون خطاهای سیستم، کاهش سرعت و خاموشی ناگهانی مواجه شود.
- تست سخت افزار جایگزین: گاهی ممکن است پردازنده شما دچار مشکل شود و با خطاهای سخت افزاری رو به رو شوید در چنین مواقعی می توانید از پردازنده دیگری استفاده کنید و آن را جایگزین کنید.
- بررسی کردن هشدارها: سرورهای HP توسط iLO مشکلات احتمالی سرور را گزارش میدهند. بررسی هشدارهای مربوط به پردازنده میتواند در بررسی و شناسایی مشکلات کمک کند. معمولا در بیشتر موارد یک پیام خطای POST یا یک پیام IML توسط سرور نشان داده میشود. این پیام یک هشدار است که دلایل مختلفی دارد و از مهمترین هشدارهای آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
-پردازنده و پرازنده هایی که بر روی سرور قرار دادید پشتیبانی نمی شود.
-پیکربندی که صورت گرفته توسط سرور پشتیبانی نمی شود و قابل شناسایی نیست.
-ROM سرور ممکن است به روز نباشد.
-پردازنده به درستی در اسلات قرار نگرفته است.
-ممکن است یکی از پردازنده هایی که بر روی سرور نصب شده است، ممکن است خراب باشد.
منبع: بررسی مشکلات و عیب یابی پردازنده های G10 و G11
- دوشنبه ۳۰ مهر ۰۳ ۰۹:۴۴ ۳۷ بازديد
- ۰ نظر