فایروال فورتی نت Fortigate FG-120G

فایروال ها یکی از محصولات موثر و تاثیر گذار در میان تجهیزات شبکه به شمار می آیند که به ایجاد یک شبکه امن و مطمئن کمک زیادی می کنند. فایروال فورتی نت یکی از بهترین برندهای فایروال می باشد که سری G جدیدترین و به روز ترین آن می باشد.

فایروال فورتی نت Fortigate FG-120G از فایروال های نسل بعدی بوده و جدیدترین راه حل های قوی را ارائه می دهد که برای شرکت های متوسط تا بزرگ مناسب می باشد. این فایروال فورتی‌گیت به پردازنده های هسته ای مجهز می باشد که می تواند بسته های کارآمد را پردازش کند، رابط های اترنت گیگابیت را جهت اطمینان از عملکرد بالا و ویژگی های پیشرفته برای حفاظت از تهدیداتی همچون آنتی ویروس و جلوگیری از نفوذ آن ها مجهز می سازد.

این فایروال، ایده آل برای ساخت شبکه های مبتنی بر امنیت در سایت های سازمانی و تغییر معماری WAN در هر مقیاسی می باشد که با مجموعه ای غنی از خدمات امنیتی FortiGuard مبتنی بر هوش مصنوعی و Security Fabric یکپارچه، امنیتی یکپارچه، هماهنگ و خودکار در سرتاسر شبکه ارائه می دهد.

فایروال فورتی نت Fortigate FG-120G دارای SD-WAN و دسترسی به شبکه بدون اعتماد (ZTNA) در صنعت است که راه حل NGFW را اجرا می کند و توسط یک سیستم عامل تغذیه می شود. فایروال فورتی نت Fortigate FG-120G به صورت خودکار کنترل، تأیید و تسهیل دسترسی کاربر به برنامه‌ها، ارائه سازگاری با تجربه کاربری یکپارچه و بهینه را ارائه می دهد.

منبع: قیمت و خرید فایروال فورتی نت Fortigate FG-120G

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.