قیمت و خرید رادیو وایرلس

انواع رادیو وایرلس:

به صورت کلی دسته بندی خاصی ندارند اما به خاطر تفاوت در بعضی از آنها می توان آن ها را از هم تفکیک کرد. مثلا برند میکروتیک دارای 10 ها مدل رادیو وایرلس است که در مجموع آنها همانند یکدیگر کار می کنند ولی سایزهای گوناگونی دارند که بر اساس سایز آنها محیط کاربریشان تغییر می کند. برخی در محیط های کوچک و برخی در محیط های بزرگ قرار می گیرند. زیرا توانمندیشان در اتصال بر اساس مسافت ها متفاوت می باشد.

رادیو وایرلس هایی که شبیه دیش هستند برای مسافت طولانی به کار برده می شوند و هرچه بزرگتر باشند نشان دهنده قدرت بیشتر آن ها است.

رادیو وایرلس ها به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

1- رادیو وایرلس Indoor

2- رادیو وایرلس Outdoor

این دو دسته از رادیو ها دارای ویژگی و مزایایی هستند که نشان دهنده تفاوت آن ها است و از طرف دیگر رادیو وایرلس ها برای کاربران به سه دسته تقسیم می شوند؛ خانگی، تجاری و حرفه ای

  • رادیو وایرلس خانگی معمولا برای ساختمان های مسکونی یک واحد تا چند واحد مورد استفاده قرار می گیرد که معمولا سرعت انتقال 4 تا 12 مگ برایشان کفایت می کند و در خواست ها بر این میزان سرعت است.
  • رادیو وایرلس تجاری معمولا برای شرکت های کوچک تا متوسط همانند مجتمع ها به کار گرفته می شود که سرعت مورد نیاز این کاربران حدودا بین 10 تا 20 مگابایت است.
  • رادیو وایرلس حرفه ای برای شرکت های بسیار بزرگ، هتل ها و مکان هایی که نیازمند اینترنت با سرعت بالا هستند به کار برده می شوند که معمولا سرعت انتقال بین 30 تا 50 مگابایت است.

منبع: قیمت و خرید رادیو وایرلس
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.