سرور اچ پی DL380 G11

سرور اچ پی DL380 GEN11 یکی از جدیدترین محصولاتِ قدرتمندترین کمپانی سرور در جهان یعنی HP است. سرور های سری DL شرکت HP از پر طرفدارترین و محبوب ترین مدل های موجود در بازار تجهیرات شبکه است. سرور اچ پی DL380 GEN11 که یکی از نمونه های پر قدرت و پر کاربرد این کمپانی است عملکردی بی نظیر در سطح جهانی را به کاربران خود ارائه خواهد داد.

سرور اچ پی DL380 G11 دارای قابلیت مقیاس پذیری و توسعه پذیری می باشد و یک گزینه عالی جهت استفاده در محیط های مختلف و بار های کاری گوناگون از جمله: ذخیره سازی نرم افزاری، رمزگذاری ویدیو، و برنامه های مجازی که به ظرفیت ذخیره سازی زیاد، و پهنای باند ورودی/خروجی و حافظه بالا نیاز دارند قابل استفاده می باشد.

سرور HPE Proliant DL380 G11 جدیدترین سری از سرور DL380 است که با پردازنده‌های نسل چهارم اینتل Intel Xeon Scalable به بازار عرضه می‌شود. این سرور در مقایسه با دو نسل قبل دارای پردازنده 60 هسته می‌باشد در صورتی که نسل‌های قبل حداکثر تا 40 هسته را پشتیبانی می‌کردند.

این سری از سرور‌های شرکت HPE، دارای چیپ‌های iLO 6 می‌باشد که در مقایسه با نسل‌های قبل که دارای iLO 5 بودند باعت می‌شود این سرور، امنیت بالاتری داشته باشد. نکته دیگر این است که بر روی سرورهای نسل 11 از PCIe نسل پنجم استفاده می‌شود که دارای سرعت انتقال بیشتری نسبت به PCIe نسل چهارم هستند.

این سرور با توجه به توسعه زیاد و انعطاف پذیری بالایی که در سطح جهانی دارد، دارای ضمانت نامه جامع می‌باشد. در سرور HPE ProLiant DL380 G11 می‌توانید از دو پردازنده با حداکثر 60 هسته استفاده کنید.
منبع: قیمت و خرید سرور اچ پی DL380 G11

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.