سوئیچ سیسکو سری 2960 POE

برخی از مدل های سوئیچ 2960 در پارت نامبر خود دارای حرف P هستند. این سوئیچ های سیسکو دارای قابلیت POE بوده و از فن آوری Power over Ethernet استفاده می کنند. با استفاده از یک سوئیچ شبکه PoE دار، اتصال شبکه و منبع تغذیه PD (دستگاه تأمین شده)، می تواند هر دو به طور کارآمد از طریق کابل اترنت تحقق یابد. در حال حاضر انواع مختلفی از سوئیچ سیسکو با قابلیت PoE در بازار تجهیزات شبکه موجود هستند. بر اساس تعداد پورت، این سوئیچ ها به 8، 12، 24، 48 پورت تقسیم می شوند. همچنین این سوئیچ ها در دو نوع مدیریتی و غیر مدیریتی نیز موجود می باشند.

سوئیچ های سری Cisco Catalyst 2960 با قدرت از طریق اترنت PoE، اعضای جدید سوئیچ های مستقل با پیکربندی ثابت سری Cisco Catalyst 2960 هستند که برای شبکه های شرکت های سطح پایین، بازارهای متوسط و شعبه های کوچک می باشند. این سری شامل دو سوئیچ Cisco Catalyst 2960 POE و Cisco Catalyst 2960 PD است که برق را از طریق یک پورت ورودی PoE از یک دستگاه PoE بالادستی دریافت می کند. Cisco Catalyst 2960 Series With PoE امکان اتصال به دستگاه های دارای اترنت همانند تلفن های IP سیسکو، نقاط دسترسی بی سیم و دوربین های ویدئویی را فراهم می کند. سیسکو کاتالیست سری 2960 با مدل های POE از POE پیش استاندارد سیسکو پشتیبانی می کند و با استاندارد IEEE 802.3af سازگار است.

برای مثال Cisco Catalyst 2960-24LT-L دارای 24 پورت 10/100 مگابیت بر ثانیه با 8 پورت همزمان با 1 درگاه PoE با قدرت کامل است و Cisco Catalyst 2960-8TT-L دارای هشت پورت 10/100 با یک پورت وروی 10/100/1000 PoE است. این سوئیچ نیازی به منبع تغذیه ندارد و برق را از طریق Uplink از یک سوئیچ PoE بالادستی دریافت می کند و انعطاف پذیری و در دسترس بودن استقرار را فراهم می کند. برای سیم کشی و کاربردهای محدودیت فضا ایده آل است. آداپتور برق و سیم برق اختیاری هستند و ممکن است جداگانه خریداری شوند.

PoE نیاز به برق دیواری برای هر دستگاه که دارای PoE است را از بین می برد و هزینه کابل ها و مدارهای الکتریکی اضافی در صورتی که نیاز به استقرار تلفن IP و WLAN ضروری بود، حذف می شود. سوئیچ های PoE همچنین نیاز به انژکتورهای برق و دهانه های میانی PoE برای تغذیه دستگاه های IP را برطرف می کنند. جدول سیسکو قدرت کاتالیست روی سوئیچ های اترنت POE به صورت مختصر است.
منبع: سوئیچ سیسکو سری 2960 POE

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.