سرور اچ پی DL380 G6

سرور اچ پی DL380 G6 یک سرور رکمونت و در ابعاد U2 می باشد که برای پاسخ به طیف وسیعی ای از نیازهای استقرار طراحی شده است. همچنین سرور DL380 G6 یک سرور با کارایی بالا، ماندگار، دسترس پذیر و با انرژی کارآمد می باشد. این محصول در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد.

سرور HP ProLiant DL380 G6 با ارائه انعطاف پذیری عالی، زمان اجرا در سطح حرفه ای، ویژگی های مدیریتی پیشرفته، پردازنده های Intel Xeon دو سوکت و تراکم 2U برای انواع استقرارها و اپلیکیشن های رکمونت ایده آل می باشد. سرور اچ پی DL380 G6 با پشتیبانی از جدیدترین پردازنده های سری Intel Xeon 5500 (چهار هسته ای و دو هسته ای)، حافظه RDDR3 یا (UDIMMs ، Serial Attached SCSI (SAS و تکنولوژی PCI Express Gen2، یک سیستم با کارایی عالی و ایده آل برای نیازهای اپلیکیشن های مقیاس پذیر و پروژه های مجازی سازی می باشد. از جمله این پردازنده ها می توان به پردازنده اینتل Xeon E5520 اشاره کرد.

سرور اچ پی DL380 G6 با ارائه قابلیت RAID تعبیه شده و دو برابر حافظه، ظرفیت ذخیره سازی و آداپتورهای شبکه بیشتر نسبت به سرورهای نسل قبلی، از ماشین های مجازی، کاربران و معاملات بیشتری پشتیبانی می کند.
منبع: قیمت و خرید سرور اچ پی DL380 G6

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.