بهترین روترهای میکروتیک کدامند؟

بهترین روتر میکروتیک چیست:
روترهای میکروتیک برای انواع شرکت‌ها مناسب هستند. این روترها علاوه بر سرعت بالا، ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری بسیاری دارند و قابلیت نظارت و حفظ امنیت را به مدیران ارائه می دهد. روترهای میکروتیک به دلیل داشتن امکاناتی همچون علت کیفیت بالا، تنوع بالا، قابلیت اعمال تنظیمات گسترده، سازگاری بالا، ارائه پروتکل‌های مسیریابی، داشتن فایروال داخلی، پایداری و قیمت مناسب در بازار ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای دنیا پرطرفدار هستند. راه اندازی میکروتیک به دلیل استفاده از سیستم عامل انعطاف پذیر و رابط گرافیکی بسیار آسان است. در ادامه به معرفی بهترین روتر میکروتیک می‌پردازیم.
روتر hAP ac Lite قابلیت پشتیبانی از هر دو مدل شبکه سیمی و بی‌سیم را داشته و یک روتر سطح بالا به حساب می‌آید. این روتر به یک پردازنده تک هسته‌ای با توان کاری 650 مگاهرتز مجهز شده است و در کنار آن از 64 مگابایت حافظه اصلی بهره مند است. روتر hAP ac Lite از هر دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز و استاندارد پرسرعت 802.11ac  برای شبکه‌های وایرلس پشتیبانی می‌کند.
این روتر به چهار پورت شبکه با سرعت‌های 10 و 100 مگابیت بر ثانیه و یک پورت درگاه WAN صد مگابیتی با پشتیبانی از فناوری PoE تجهیز شده است. همچنین از یک پورت USB با قابلیت پشتیبانی از دانگل‌های G3 و G4  نیز بهره می‌برد تا کاربران بتوانند به روش‌های مختلف به شبکه‌های ارتباطی متصل شوند.
این روتر از دو آنتن داخلی با توان 2 دسی بل بهره می‌برد که به صورت کامل می‌تواند محیط پیرامون خود را پوشش ‌دهد. روتر hAP ac Lite به نسخه چهارم سیستم عامل RouterOS نیز مجهز شده است. این روتر دارای 5 پورت شبکه است که در حالت پیش‌فرض، چهار پورت برای LAN و پورت شماره 5 برای WAN در نظر گرفته شده‌اند.
منبع: بهترین روترهای میکروتیک کدامند؟
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.